Moj iGoogle

23Nov08

Sad ću da vam u par koraka objasnim kako možete da ulepšate svoj homepage u omiljenom vam browseru. Naime, minimalizam ponekad dosadi i vreme je da osvežite homepage dinamičnim i simpatičnim widgets-ima(dodacima).

Prvi korak: morate biti registrovani na googlu, zatim na početnoj stranici u gornjem desnom uglu kliknete na iGoogle i ušli ste u jednu novu dimanziju🙂

Zatim odaberite jednu od mnogobrojnih tema. Kako sam ja već uveliko u zimskom raspoloženju, moja trenutna je Winter Village. Tema je takva da vam prepoznaje dan i noć i po tome vam kreira gornju sliku.

i-google-dan1

i-google-noc

Nakon toga sledi onaj zanimljiviji deo. Na vama je da kreirate izgled gadgets-ima. Sortirani su po kategorijama, a takođe možete kreirati svoj i da ga podelite sa drugima. Ja trenutno koristim gmail inbox, to-do list, weather, countdown. A za razbibrigu ubacila sam youtube, facts i quotes. Jedini nedostatak koji bih navela je taj da ako želite iz inbox gadgeta da otvorite neki link, nećete to moći dok ne uđete u gMail.

Ukoliko ne koristite iGoogle, odvojite vreme i kreirajte samo svoj. A ako ga već koristite podelite sa mnom vaše gadgets-e.



No Responses Yet to “Moj iGoogle”

  1. Ostavite komentar

Ostavite odgovor

