Teme i wallpaperi za vašu omiljenu Nokiu 6300

21Nov08

6300 Moram priznati, gde god da se okrenem bar jedan od troje ljudi u prostoriji imaće ovaj telefon! Čini mi se da su se ljudi odlučivali baš za njega pre svega zbog vizuelnog doživljaja.

A za prosečne korisnike, gde spadam i ja, kojima nisu potrebne napredne funkcije tipa wifi-a, gps-a ili touchscreen-a odlučivali su se za ovaj best buy upravo zbog lepog izgleda, pristupačne cene, lakoće korišćenja.

Kako sam se uželela snega, šalova i kaputa želela sam da i moj telefon nabaci svoj novi look, i otišla ovde

Evo par mojih omiljenih zimskih čarolija

Plava jelka Sneško Belić Sneško i Deda Mraz

Plava jelka 2 Noć

Rozi Sneško Neon jelka

Deda Mraz u sankama Kućica Mede



4 Responses to “Teme i wallpaperi za vašu omiljenu Nokiu 6300”

  1. E Macko, teme su ti prva liga !!!

    Taman na vreme !

    Baš će mi dobro doći, ionako mi je prazan wallpaper na fonu.

    TNX!

  2. 2 mustrabecka

    Pa ovo je divno! Obožavam novogodišnje-božićno raspoloženje, ako ti nije problem voleo bih da vidim i neke melodije za RINGTONE u sličnom stilu!

  3. @ Vugi hvala lepo! Drago mi je što ćeš osvežiti wallpaper🙂

    @ mustrabecka potrudicu se da sledeci post sadrzi novogodisnje melodije

  4. 4 mary

    uhhh super su ti teme!hahahahahaha extra


Ostavite odgovor

