G r r r

08Jan08

Sad ću da vam objasnim kako neko moze da vas izbaci iz takta za hmmm otprilike 1,5 minut. Priča ide ovako: otvorih ja opet svoj dashboard čisto da vidm šta se dešava. Naravno pregledavam Top WordPress.com blogs today i Top Posts from around WordPress.com i vidim tamo svoje voljeno biće. Mislim nije to ništa čudno ali ajde reko’ da vidim šta je novo napisao(i ako sve pomno pratim). Pregledavam ja tako i nabasam na post o flash memoriji…da znam da je naručio i da treba da stigne. I sad vrhunac jeste to da je on zaboravio da me obavesti da je stigla ta ista memorija!!! I sad već polako dok ovo pišem prolazi me ovaj moj bes, koji je inače veoma smešan. Ali, nekako kad živiš sa nekim očekuješ da te obavesti o tako nekim sitnicama, pogotovo znajući da to obično čini. I jos + par stvarčica koje su usput dovele do ovog mog smešnog prskanja. Nego, javlja mi se sad neki suludi osećaj…ko zna šta je još moja ljubav zaboravila da mi prijavi ?!



No Responses Yet to “G r r r”

  1. Ostavite komentar

Ostavite odgovor

