Odluke koje život znače

07Jan08

Evo me kao što i rekoh, mada nije baš jutro…ali jos neki satićak je ponedeljak pa da se bacim na posao!

1. Dati uslov u junu mesecu
Kako već drugi put obnavljam prvu godinu na jednoj smešnoj višoj školi odlučila sam da svoje školovanje pokrenem. Imam 5 ispita za uslov. Nije to tako teško niti mnogo, ali mi nedostaje motivacija, a i teško mi je sesti i opet štrebati jer ruku na srce nisam još od srednje škole. Naravno, pre toga moram sutra overiti semestar i malko se raspitati o tim istim predmetima, jer mi se šini da se profesorska škvadra promenila.

2. Naći neki poslić
Razmišljam da totalno opteretim sebe, i da učim i da radim. Čisto da vidim koliki maximum mogu izvući iz sebe. Hmmm nisam, ali i jesam izbirljiva. Volela bih da radim u nekom dečijem butiku, sport radnji ili da me neko obuči da radim sa papirima (finansije, fakture, sekretarisanje i tako to).

3. Poraditi na sebi
Prvo što želim jeste da smanjim svoje obilne obroke koji će navodno dovesti do smanjenja moje telesne mase. Zatim, da se navikavam da pijem više vode, a ne coca-cole (čiji sam postala zavisnik, a kažu pametni ljudi da je to znak da sam zavisna o šećeru i kofeinu). Onda da probam da jedem musli. I to ne neki kupovni nego da sama posetim bioteku i uzmem sastojke koji su mi potrebni. I na kraju rekreacija:kretanje, vežbe, bla bla. Neki aerobik ne bi uopšte bio loša ideja, mada umem i ja sama kući vežbati. A sa lepim vremenom stiže i vožnja moje kobilice🙂 Naravno ovo sve ću činiti radi poboljšanja svog psihičkog i fizičkog zdravlja!

4. Praviti selekcije
Posvetiti se prijateljima koji to zaslužuju a one druge, davitelje, malko distancirati od sebe. Opet neke druge, zaboravljene obradovati neki emailom, SMS-om, pozivom. Širiti pozitivnu energiju. Uživati. Ne razmišljati i ne traćiti vreme na gluposti. Ne opterećivati se nepotrebno i bezrazložno. Happy happy joy joy!

Šta još??? Ne znam ni sama. Mislim da sam napisala suštinu. Tako da ako uspem da se pridržavam ovih stvari pa makar i da težim ka njima biće ovo najbolja godina. Svakako spremna sam na to da će mi se svako i svašta uplesti u moje savršene planove…ali šta da se radi?! That’s the way it goes!



2 Responses to “Odluke koje život znače”

  1. Superb website you have here but I was wondering if you knew of any discussion boards that cover the same
    topics discussed here? I’d really like to be a part of online community
    where I can get suggestions from other knowledgeable people that share the same interest.

    If you have any suggestions, please let me know. Bless you!

  2. For most recent news you have to go to see web and on world-wide-web I found this web
    site as a finest web page for latest updates.


Ostavite odgovor

