Neopravdana pauza vodi do odluke

06Jan08

Otvorih svoj dashboard i razmišljam zašto ništa nisam pisala maltene mesec dana a bila sam tako zagrejana…?! Hmmm ne znam odgovor a i sumnjam da ću se dogovoriti sa sobom koji je…tako da nema ga. Nego, pade mi na pamet da bih već mogla da se trgnem i donesem neke odluke kojih ću se pridržavati:da se smislim ‘oću li i dalje na fax, ‘oću li posao, oba, nijedno, nešto deseto i tako. Evo već mi je teško i ne znam ništa😦 odakle da krenem, šta da mi bude prioritet ??? Ma…i znala sam da će ovako biti. Ali neću, za promenu, odmah odustati nego ću se lepo dogovoriti sa sobom da imam rok do sutra ujutru dok se ne probudim. E tako, bar imam deadline🙂 ! Sad već smišljam šta dalje:treba mi samoća definitivno za bistar um, zatim papir, olovka, hmmm šta još..novogodišje odluke koje nisam ni smislila! E nema ni veze, moje odluke stupaju na snagu od ponedeljka 7.1.2008. Zato se sada povlačim da bih prionula na posao, a sutra sledi izveštaj sa po sve crticama!



No Responses Yet to “Neopravdana pauza vodi do odluke”

  1. Ostavite komentar

Ostavite odgovor

