Božićno-Novogodišnji duh

06Jan08

Kako se završila era hrane, pića, ljubavi i druženja imam priliku da sve rezimiram. Da, bilo je tona i tona dobre hrane, pića kojeg i nije moralo biti u mom organizmu u tolikim promilima, ali dobro šta da se radi. Mnoštvo ljudi, dolazak mog najboljeg druga iz Zagreba, doček Nove godine sa opet meni najbližim ljudima, mamurluk prvog januara, i prehlada koja je morala neminovno uslediti nakon trčkaranja u majičici po vejavici! Sve 5! Veoma sam se radovala snegu koji je konačno pao kada mu je i vreme, i što smo imali i Božić i Novu godinu sa snegom. Izuzetan doživljaj bila je i sama ponoć. Izleteli smo na ulicu, sneg je padao, vatrometi su prštali zajedno sa željama koje smo izrekli jedni drugima. Evo par sličica iz pomenutih događaja.

Waterlilly i ja

Tomo i ja

Mustrabečka

Drugari bez mene



No Responses Yet to “Božićno-Novogodišnji duh”

  1. Ostavite komentar

Ostavite odgovor

