Čežnja za suncem i toplim danima

09Dec07

Jadranka na Paliću Sedim u sobi za kompom i osećam da mi je hladno. Pogledam na termometar 19.2 C. Malko hladnjikavo. Bacam pogled kroz prozor, napolju uveliko mrak. Razmišljam kako bih sada najradije sela na moju kobilicu🙂 i odvozala se do Palića. Ali nema bajsa za mene do proleća, ipak je isuviše hladno za to a i ne bih tako uživala kao u kratkim rukavima.
Onda se vraćam par godina unazad i shvatam da mi nikad ranije nije uticalo na raspoloženje godišnje doba koje je u toku. A sada bogami da…čudim se i pitam zbog čega je to…Možda zato što sam ranije bila globalno veselija, preokupiranija obavezama ili…ne znam ni ja sama! Čini mi se kao da nisam pridavala veliki značaj da li napolju pada kiša, da li je magla, da li je vlažno, bljuzgavo, hladno. Sada dobro razmislim da li ću se i uputiti negde, šta ću obući i onda kada vidim da je tmurno odustanem i ostanem u sobi umotana u ćebe.
U suštini vrmenske (ne)prilike počele su veoma da utiču na moje raspoloženje i meni se to ne dopada. Kada se ujutru probudim i shvatim da će biti sunčano gledam da što više vremena provedem napolju. Da samo sedim u dvorištu i sunčam se kao mali gušter, ili pak skupljam lišće, ma bilo šta samo da sam napolju. Ali, tih dana je ove jeseni jako malo, Možda sam se ja i razmazila prošle godine kada je jesen bila prelepa a zima blaga, pa mi sad ovi silni oblaci, vetar i kiša teško padaju. Jako želim da već ponovo bude proleće da je svaki dan sunčan i da se moje raspoloženje popravi, da mogu da sedenem na moju kobilicu i za časak odjezdim gde hoću, a da pri tom uživam u svakom sunčevom zraku. Da sedim na molu sa drugarima bezbrižna i srećna…

Palićka obala



No Responses Yet to “Čežnja za suncem i toplim danima”

  1. Ostavite komentar

Ostavite odgovor

