Blog i ja

04Dec07

Utorak je, vreme iznenadđujuće lepo, sunce sija, nigde ni jednog oblačka. Razmisljam kako je prošlo podosta vremena od Blogopena i dana kad sam se registrovala na wordpress-u🙂 stoga odlučih da napišem bar par redova, koji možda i neće biti nešto smisleni, da stekenem utisak kako bi to izgledalo na mom blogu!
Razlog što nisam ranije pisala je taj što nisam mogla da se opredelim koja bi bila tema moga bloga…jos uvek ne znam🙂 a onda razmišljam, što bi imao temu?! Ovo može da mi posluži kao sveska u koju sam ranije kao klinka zapisivala sve ono šta mi se događalo. Bio to prvi poljubac, ocene, drugari, nerešive ljubavi, ma svašta što je na mene ostavilo neki utisak, a papir i olovka su maltene služili za pražnjenje🙂 Samo…hmmm…sad mi sinu…ovo ce biti daleko bolje od toga🙂 Moćiću da vam predstavim sve te moje pundravce na jedan drugačiji način!
Evo sad na primer se nerviram što mi radio As ne radi kako treba, nego šušti! Isto se dešavalo i juče…Nadam se da će regulisati to što pre kako bih mogla uživati.
Problem is solved! Dobih fajl da ga slusam online!
Hvala Mustribečkoj na razumevanju i stimulansu za pokretanje ove za mene još nepoznate sfere.



No Responses Yet to “Blog i ja”

  1. Ostavite komentar

Ostavite odgovor

